Skolstart

Idag hade jag utvecklingssamtal, det gick bra. Försökte säga till min handledare att jag verkligen inte kan få vg i matte hur mycket jag försöker men hon stötta mig och sa att jag kunde klara det. Hon tänkte däremot på mitt bästa och frågade om det var bäst psykiskt för mig att det står G i målen eller VG så det skulle vi prata mer om sen. Det var väl det enda som var negativt annars var det andra bra. Jag vaknade vid elva och började plugga lite så nu har jag gjort kalrt steg 28 i spanska och sen läste jag min underbara bok, brukar inte läsa men kan verkligen inte sluta läsa sen. "låt den rätte komma in" sjukt bra bok och värd att läsa! Sen när jag åkte till skolan så träffade jag underbara Emma på tunnelbanan, hon satt mittemot min mamma och dom hade inte känt igen varandra det var lite kul. haha mendet var roligt att träffa dig igen hjärtat! På måndag träffas vi igen och starta en ny termin tillsammans. Imorgon ska jag plugga lite eftersom vi har hemstudiedag, sen ska Muddha komma hit och sova här. Ska bli sjukt kul, har saknat henne som tusan!! Aja, slänger in en bild på  Emma. PUSSHEJ!

Så jävla vacker gumman, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0