Oswalder&company

Hejhej, bloggen min! Hoppas allt är bra med er mina nära och kära. Med mig är det bara bra, väldigt trött. Sängen lockar oerhört mycket nu faktiskt, så hoppar nog ner snart. Idag har jag och mina vänner i skolan gjort en blogg, den är jävligt bra. http://oswalderochco.blogg.se FÖRBJUDET ATT INTE KOLLA!!. Idag var också första danslektionen på terminen, fan vad skönt det var att dansa igen. Love it. Imorgon har jag spanska och matte i skolan sen vid två drar jag och Madde iväg till gymmet och tränar inför biptestet vi ska ha på onsdag. Sen efter det ska jag åka på öppethus. Till Östrareal och titta på deras samjuridik linje. Får se vad jag tycker om den då men tror jag gillar den väldigt mycket.  Nej hörni, nu ska jag sova. Hoppas ni sover gott, och dröm inte alltför mycket om mig och mina vänner på bloggen ;) PUSSHEJ

Julia&Elliot, det var så det skulle vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0