Låt den rätte komma in

Hejhopp, nu sitter jag i mitt rum och laddar ner musik som jag kan lägga in på mobilen. Typ träningsmusik, som gör att man blir taggad. Kom på idag när jag stod på löpbandet att jag inte riktigt har sån musik på min mobil men nu jävlar har jag det! Vad har jag gjort idag ? jo jag har varit i skolan, hade engelska matte och idrott. Väldigt lugn dag och jag gör framsteg i matten, GRATTIS JULIA! Efter skolan åkte jag, Madde och Elin direkt till gymmet, vi kom in dit och började uppvärmingen tio i tre. Vi hade sagt att vi mest skulle köra kondition idag eftersom vi tydligen ska ha biptest snart i skolan. Nu ska jag läsa min bok jag måste läsa i svenskan, "låt den rätte komma in" sagt det förut men säger det igen: jag brukar inte läsa men den här boken är den bästa jag läst! Jag sitter och väntar på mitt te nu också. Känner mig helt slut i kroppen, kanske blir så när man tränar så mycket som vi gör för tillfället (?) Imorgon kommer vi har världens chillaste dag, klockan 09.40 ska vi möta skolan vid filmhuset och se på filmen "Flyga drake" och efter det slutar vi. Jag har redan sett den filmen men eftersom jag inte vill stanna kvar i skolan när dom andra är borta följer jag med ändå. Hanna måste bli frisk imorgon, tänker inte gå till biblioteket själv! Jag måste ha en engelska bok till steg 33, ush vilken jobbig termin jag har framför mig med minst fyra böcker. Aja, så är det väl när man går sista terminen i nian. Oj vad långt det här inlägget blev men aja, jag avrundar nu. Vi hörs. PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha okej, din bror hälsar snuskjullan med tanke på rubriken ;)

2010-01-13 @ 20:55:09
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0