Hatar rubriker

Hejhopp, idag har ställde jag och Muddha klockan på 9.30 bara för att vi skulle hinna gymma och så. Efter vi hade ätit frukost drog vi och gymmade. Fyfan vad skönt det var! Efter det åkte jag hem och duschade och sen åkte jag in till stan för att Alex är här i Stockholm med sin flickvän så jag träffade dom. Det var väldigt trevligt! Tycker han bor alldeless för långt bort, menmen. Efter stan drog jag till Nacka och träffade Kevin sen träffade vi Philip. Vi var i Kevins källare och pratade och skratta, I like that place!! Aja, nu sitter jag hemma och pratar lite med folk. Imorgon kommer syrran hit och jag ska plugga. KUL.. Vi hörs :) PUSSHEJ

Snurpaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0