Godfather

Just nu ligger jag i sängen, vaknade klockan 13.00 och har inte kommit upp än. Men börjar inse att det kanske är dags att göra det snart, gå upp och duscha innan Elida kommer. Idag ska familjen till min gudmor och gudfar. Kul att Elida också hänger med! Gårdagen var väldigt lyckad, först åkte jag in till stan och träffade Gabriella. Vi åkte egentligen in för att shoppa men slutade med att vi bara gick runt och pratade och skrattade åt dom som åkte skridskor i kungsan. Efter jag var med henne åkte jag hem och åt sen drog jag iväg till Nacka för att träffa Kevin och Cribbe. Vi gjorde typ ingenting, först var vi ute och pratade sen drog vi hem till dom och satt i deras källare i mörkret. Var trevligt men väldigt läskigt eftersom jag är så mörkrädd. Tur att jag hade två killar med mig då :D haha. Ja det var min dag igår, tog en bild på dom när Cribbe satt på Kevins axlar som jag tänkte lägga in idag om jag hinner annars blir det imorgon. Aja, nu ska jag börja rappa mig lite så jag är klar sen. Men jag hör av mig imorgon och då hoppas jag på en del bilder. Ha det så bra! PUSSHEJ

snart femton år gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0