Dålig uppdate.

Hej hopp och förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte haft tid att blogga ihelgen min kompis från karlstad har varit här och vi har haft väldigt roligt. Igår gick vi och såg på Avatar i 3d det var riktigt häftigt fast jag tror jag hade för höga förväntningar på den filmen så blev lite besviken. Men jag kan absolut rekomendera den. Idag ville jag träffa Kevin men han kunde typ inte, synd men kanske ändå rätt bra för jag är nog inte så rolig att vara med just nu. Jag har nämligen fått världens nackspärr så kan knappt röra mig, jag kan säga en sak: JAG HAR ALDRIG HAFT SÅHÄR ONT. Jag gråter för att det gör så ont och jag kan inte ens ligga utan att känna smärta. Hoppas bara att jag kan sova inatt så jag är pigg i skolan imorgon. Det kommer säkert gå bra ändå men iaf. Jag hör av mig senare. PUSSHEJ

15/3 blir det Lake Worth i Florida som gäller. Ligga och sola på West pan beach, nejnej jag längtar inte alls (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0