1645

Så nu sitter jag här igen. Har gjort mig i ordning nu och så, plattat håret till imorgon och dessutom har jag läst ut min bok nu. Nu är det bara att börja på den andra.. Aja hoppas den är bra annars kommer det vara en pina att behöva läsa den. Idag på gymmet tränade jag och Elida mest kondition. Det var jävligt skönt. Just nu är det väldigt mysig atmosfär i mitt rum, sju ljus tända och mörkt . Väldigt mysigt. Ljusen köpte jag igår när jag var på ikea men mamma och Madde, det är vaniljljus. Sen har jag hängt upp min spegel nu så den står inte längre på golvet. Dessutom har jag hängt upp alla mina armband och halsband på några krokar bredvid spegeln. Jag blev väldigt nöjd. Nej nu ska jag bara ta och prata med alla härliga personer på msn, men det kommer säkert något inlägg här senare. PUSSHEJ

såhär ser mitt hår ut plattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0