15.14

Nu är jag hemma från skolan. Dagen var lite sådär, fick inte vara med mina solstrålar förutom på lunchen, men fyfan vad kul vi hade då! Jag satt och pratade gamla minnen med min vän Li också, faan vad mycket kul vi har varit med om asså. Vi skulle säkert kunna sitta i flera dagar och bara prata minnen. Snart ska jag åka iväg och träna, och efter träningen blir det plugg. Jag ska läsa ut fyra böcker den här terminen, hur kul låter det tycker ni? Inte kul alls! menmen, vad gör man inte för att försöka få bra betyg. Om en halvtimme åker jag och träffar Elida. Nu måste jag packa väskan med träningskläder. Vi hörs senare! PUSSHEJ

Gammal bild. Tänker ofta på våra minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0