Längtar

Hejhopp, nu sitter jag här igen. Jag är inne på msn och pratar lite med Madde vi sitter och fular oss till hundra. Snart ska jag gå och lägga mig i soffan och se på tv och kanske sova, det sägs ju att sömn är det enda botemedlet när man är sjuk. så ja. Det känns som om jag måååste bli frisk till imorgon eftersom jag har alla maddes skolsaker pluss att jag har spanska redovisning. Jag pratade med Micke som jag träffade i Östhammar i somras och vi bestämde att vi skulle träffas i sommar igen, gosh vad jag längtar till sommaren. Till värme, sol, umgås med kompisar, träffa nya och bara ha så jävla kul!! Men aja, nu har jag inget mer att säga. Vi hörs! PUSSHEJ

Elida och Micke en kväll sommar 09.


GE MIG SOMMAR NUUUU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0