Sengångare är ju sexiga!

Hejhopp, nu var det ett tag sen jag uppdaterade. jag ber om ursäkt för det, jag vet att jag har nära och kära som vill att jag uppdaterar hela tiden men det går inte alltid. Just nu sitter jag och pratar med Madde i luren, hon hjälpte mig med en ny header. Den blev super bra! :) Idag har jag bara varit hemma och sovit, jag vaknade upp med 38,7 graders feber så jag kunde inte åka till hellasgården idag så mamma ringde och sjukanmälde mig. Jag har fruktansvärt ont i kroppen och ja mår bara allmänt dåligt. Madde skulle egentligen sovit här idag eftersom vi är lediga imorgon, men icke då går dumma Julia och blir sjuk. Aja nu ska jag avsluta det här inlägget det är så sjukt tråkigt att läsa långa inlägg. Vi hörs sen! PUSSHEJ

Sjuk bild på mig och Muddha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0