Sis

Nu sitter jag och väntar på att grannarna från östhammar kommer hit, det ska bli kul att träffa dom igen. Framförallt får jag ju träffa favvo Annie. Saknar henne som fan! Jag tror dom kommer snart så kan inte sitta här så länge till, jag tänkte därför bara förklara mig kortfattat. Igår somsagt var jag med Madde vi hade skit mysigt, när jag vaknade imorse trodde jag däremot att jag skulle dö eftersom jag hade världens nackspärr. Grät nässtan för det gjorde så ont. Sen när vi hade gått upp och ätit frukost stack vi in till stan, jag köpte en ny top. Slänger in en bild på den. ´Måste rusa nu, vi hörs senare kanske! pusshej

såhär ser jag ut nu


Kommentarer
Postat av: Therese

ja visst är den? :) hoppas jag klarar utmaningen att få den hihi

2010-02-27 @ 20:41:18
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0