No name

tjolahopp, nu sitter jag här med datorn i knät i köket och tittar fram. Låter väldigt tråkigt men det är rätt kul faktiskt. Idag har jag varit i skolan och sen åkt till dansen, det är verkligen heeelt kaos i trafiken så jag kom ju lite försent till dansen men det gjorde inte så mycket. Det här var sista dansen på fyra veckor nu, shitt känns konstigt. menmen. Jag fick ett medelande på facebook för ett tag sen av Kevin och han sa att han hade landat nu och så, kommer sakna min vän såå mycket nu när vi inte kommer kunna prata på så länge.. menmen,håller tummarna för honom att det går bra där i italien! Imorgon har jag spanska hela dagen, grymt kul. eller? Efter det ska jag gymma med Elida gumman. Det blir super! Vi hörs sen. PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0