Lugn dag

Hejhopp alla mina läsare, hoppas det är bra med er. Med mig är det bra, förutom min nackspärr som faktiskt börjar bli bättre. Idag vaknade jag halv ett. Det behövdes nog eftersom en viss person fick mig att vara vaken väldigt länge igår, menmen det var mysigt. Idag har jag inte gjort någonting jag har tittat lite i min mattebok eftersom jag måste till skolan imorgon och jobba med matte. Men jag stängde igen den efter ett tag tyckte det var väldigt tråkigt. Vid sex ska jag träffa Tuva och vi ska ta en långpromenad och prata så som bara hon och jag kan göra. Har mycket att berätta! Vill tacka Annie för en underbar kväll igår, hade sjukt kul och vi måste träffas igen snart. I sommar då jävlar ska vi ha kul! Vi hörs sen. PUSSHEJ

jag älskar min mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0