LÅNGT!


Madeleine Parkenberg, det är sjukt att min kärlek till dig är så stark som den är. folk har rätt när dom säger att beskriva sin bästavän är omöjligt. Det går verkligen inte, det är så jävla obeskrviligt. du är så sjukt underbar, jag får ett leende på läpparna så fort jag ser dig och så fort vi skrattar mår jag som bäst. du är den som hjälper mig på vägen som jag vandrar, du hjälper mig att stå upp. du är verkligen förändrat något hos mig men jag vet inte vad det är. gumman jag saknar våra skratt, våra skämt och våra kommentarer varje sekund vi inte är med varandra. vi är så jävla bäst, men varje gång du går ifrån mig vill jag ha dig här igen. du fick mig börja älska mitt liv och hela värlen. nu vill jag inte bort, inte ens en tanke på att vilja försvinna. det är du och jag i alla lägen! du är den som rest mig upp efter alla gånger som jag fallit ner, dina söttande ord har fått mig att se allt från ett annat perspektiv. du är verkligen min andra halva, fast den bättre! Din lusekurre, duär det bästa i mitt liv du är den som alltid håller i min hand och du vet exakt när jag behöver dig så snälla lämna mig aldrig för det klarar jag inte av. Du vet när jag ringde dig och grät, när jag mådde så dåligt och du sa att allt kommer bli bra. då litade jag på dig, jag litade på dig för jag vet att du säger sanningen. jag vet att du kommer komma fram till mig den dagen jag har skit i ansiktet och säga att jag faktiskt har det. för det är ju det äkta vänner gör, de ser dina brister men de finns kvar ändå. både du och jag har stött på otroligt falsk vänskap men så länge vi har varandra klarar vi allt. Jag älskar dig så sjuuukt jävla mycket och helt ärligt kan jag verkligen inte tänka mig ett liv utan dig. jag kommer alltid finnas hos dig varken du vill eller inte. du är den som visar mig mest vänskap, du visar mig att jag duger som jag är. vi träffas varje dag och jag kommer aldrig tröttna på det, för det är just du som får mig gå upp varje morgon med ett leende på läpparna och tanken i huvudet på att undra vad som händer idag. varje dag med dig är hundra nya minnen, och det är just det jag älskar. jag ser oss som en självklarhet nu baby, alla ser oss som en självklarhet. vi är inte madde och julia längre utan nu är vi Ni. folk är så vana att vi går där hand i hand och skrattar som inga andra kan. du är inte bara en bästevän och min luft, du är även en i familjen. mina föräldrar planerar våra middagar för fyra och inte tre längre, jag älskar att när du är här hemma känns vi allihopa som en hel familj. och det älskar jag även att känna när jag är hos dig, jag känner mig så grymt välkommen och det vill jag verkligen tacka för! Tänk hur grymt många minnen vi kommer uppleva tillsammans gumman, alla skratt, vår sommar och alla otroliga äventyr vi har framför oss. du är min syster madde, och jag klarar mig inte utan dig. tro mig, du är fanimej det bästa i mitt liv! du är min sol, det är du som lyser upp allt. jag tittar på alla bilder vi tagit och varje bild väcker nya minnen. Tankarna och minnena gör mig så  lycklig att jag får tårar i ögonen, alla våra låtar, alla våra hemma kvällar, alla våra misstag vi gjort , alla gånger vi skämt ut oss själva och alla gånger vi skrattat så vi fått magkramp. shitt jag vet inte vad jag ska säga mer, men jag är så otroligt glad över att det är du och jag nu, att det är vi. Jag ser fram emot vår framtid gumman.
ett stort jävla tack för allt, för alla minnen som vi delar och alla minnen vi kommer skaffa. du är mitt allt, Madeleine Parkenberg

/Din förevigt trogna vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0