Ingen dag är den andra lik

Tjenamors! Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra. Nu sitter jag här i soffan och har kollat runt lite på facebook och så ska snart börja plugga lite. Göra klart no-uppsatsen ahde jag tänkt. Har ju no-debatt imorgon om biobränslen. Idag har jag varit i skolan, hade nationella muntligt i engelska. Det gick väl bra men känner nu efteråt att jag kunde pratat mer men aja. Sen hade vi en övning inför nationella i matte som också gick rätt bra. Idag hade jag tänkt gymma men jag är verkligen inte ett dugg taggad,  så det blir imorgon istället. Nu ska jag gå och bada i no , men vi hörs sen. Juste, fan vad underbart väder det är idag (förutom kylan och snön), himelen är ju helt blå och solen skiner. I makes me feel good. Aja, PUSSHEJ

En vårbild från 09, ge mig det nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0