I'm back

Tjolahopp, nu var det länge sen jag uppdaterade och jag har blivit tillsagd av många. så nu ser ni att jag tar åt mig av era ord, haha. nu sitter jag här hemma, ensam! för första gången på jättelänge en lördag, men det är faktiskt rätt skönt. Hade andra planer inför kvällen men det förstördes. Hur som helst kommer iallafall Elida hit snart, vi ska se på melodifestivalen med mamma och pappa som man gjorde när man var mindre. Det ska bli mysigt, tjocka oss lite kanske (?). Kvällen igår vill jag verkligen tacka för, var den bästa på sjukt länge. Vi firade ju min älskling Madde eftersom hon fylde 16 i tisdags så vi var ute och åt sen drog vi hem till Sofia och hade party. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer men imorgon ska jag gymma och se på min spanskafilm, det blir nog ändå rätt chill. Vi hörs senare då kanske jag kan slänga in lite bilder från firandet. PUSSHEJ!

Bild på mig och Sofia från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0