Honug i te!

Hej hopp, nu sitter jag här igen med en kopp te i handen. Min feber har övergått till hosta och förskylning men hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan få göra helgen sen:) Idag ska jag bara ta det hundra procent lugnt, läsa min engelska bok. Jag missade min spanska redovisning idag men aja. Jag smsar med massa härligt folk, tack för att ni förgyller min tråkiga dag. Haha. Imorgon ska jag träffa Annie igen, vi ska ut och äta med hennes vänner så det ska bli kul. Träffa lite nytt folk , det älskar jag! Hoppas hoppas hoppas jag blir någorlunda bättre till imorgon bara. Låten som pumpas nu i min dator är Lady Gagas Speechless, lyssnar på den och tänker på madde haha vi har kommit på att vi är två gaga fan ;) men aja, nu ska jag avsluta det här inlägget. ni får en super kexig bild på mig och se hur jag ser ut när jag är sjuk. PUSSHEJ

Bjud på dig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0