Free day


Idag är jag ledig, sjukt nice! Vår skola skickade ut mail om att om man fick föräldrarnas tillåtelse så får man vara ledig, det tar ju så jävla lång tid att komma till skolan nu när tunnelbanorna dit inte går. Först hade jag bestämt mig att jag skulle åka dit ändå eftersom det var språkdag och jag tänkte att det kunde vara bra inför nationella men när jag vakna i morse insåg jag hur få personer det kommer vara där och då blir det bara tråkigt så jag sa till mamma att jag stannar hemma idag så då fick jag det. Just nu sitter jag och pluggar har en no-uppgift som ska vara inlämnad imorgon, sex datorskrivna sidor fyfan säger jag bara. Menmen har inte så långt kvar. Sen när min barndomsvän har slutat så ska vi åka till gymmet, vet inte riktigt vad vi ska göra om vi ska boka något pass eller något. det får vi se helt enkelt! Aja, hoppas ni får en toppen dag. Jag hör av mig senare. PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0