Det blir vad man gör det till

hejhopp alla coolingar där ute! Här sitter jag snorig och förskyld, men tar jag skada för det ? Nejnej, bara man mår bra psykiskt så mår man genast bättre :) Jag har sjukt taggad inför kvällen, då jag ska träffa Annie och hennes kompisar ska bli sjukt kul. Jag ska träffa dom vid sju så jag har börjat fixa mig lite, har bla plattat mitt hår. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, kan däremot säga till er att det känns VÄLDIGT konstigt att min fredagkväll inte spenderas med min älsklings Madde. Men imorgon träffas vi igen och då sover jag hos henne! Vi hörs. jag slänger in bilder på hur jag ser ut nu. PUSSHEJ

Kvällenskläder.

såhääär glad är jag för att få träffa Annie igen!

Puss/Snurpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0