SHOPPAR DAG

Hej , idag har jag verkligen haft en super dag! Jag var dock uppe väldigt sent inatt och pratade med Kevin men så blir det alltid när vi pratar. Sen skulle jag egentligen åka och sola med Elida och Jonas men det orkade vi inte så jag åkte till Nackaforum med Sara istället och shoppade gaalet, så sjukt nice! Nu har jag massa nytt att fylla min fulla garderob med. Efter Nacka åkte vi hem och jag jobbade lite sen gick jag upp till Sara och så kom Tuva också. Så nu sitter jag här i mitt rum, kom ptrecis hem och dricker te.
Är så sjukt taggad till imorgon, det kommer äga!!

Såhär slutar det oftast när jag är i farten.

kläderna för idag när jag var med brudarna, ny inköpta både byxorna och toppen

typ hej jag älskar min tekopp som rymmer en halv liter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0