Onsdag

Hej hopp, har inte orkat bloggat har haft bättre saker för mig ;) Jag kom hem för ungefär en timme sen efter en otroligt mysig dag. Började med att jag vakna upp hos min syster och var där ett tag sen drog vi hem och jag åkte ch gymma, efter det jobbade jag lite. Sen kom en vän och lämna lite dricka här som han ska ha på nyår och efter det åkte vi in till stan och fikade med massa underbara människor. Jag och Elida fick sju gratis lussebullar när vi skulle gå från caféet, super gulligt! Wienerkonditoriet på stureplan får flera tummar upp! När jag skulle hem kom min pappa och mötte mig eftersom jag är så fruktansvärt mörkrädd och knappt vågar gå ute så var han så snäll. PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0