Måste packa också

Hej igen, nu sitter jag i köket med mamma och planerar vår myskväll ikväll. Imorgon åker vi ju upp till Umeå för att på fredag gå på begravning och ta förväl till morfar, helgen kommer därför bestå av mycket gråt men även glädje för att släkten är samlad och för att vi minns vem han var.
Idag var det egentligen meningen att jag skulle åka och gymma men för det första somnade jag i soffan direkt när jag kom hem och sen är det nog inte så bra för mina skulderblad, min rygg och mina armar ifall jag skulle gymma idag också. Tror nämligen att jag har överansträngt dom så jag har fruktansvärt ont och kan knappt röra mig. Men nu ska jag fortsätta vara social med mamma och sen ska jag jobba lite så jag slipper det i helgen. Vi hörs sen! PÖSS

Jag tänker på dig. Hoppas du har det bra, världens bästa morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0