Älskar killar som är gamla och gråhåriga

HEJHOPP, idag har jag varit possitv hela dagen. Det började med att det var en gammal gubbe som satt och stirrade på mig när jag satt på tunnelbanan, jag tyckte det var lite läskigt. Men när han reste sig upp för att han skulle gå av stannade han framför mig och sa: Ursäkta mig, men jag måste bara säga att jag tycker du har otroligt vackra ögon.
Åh han var så gullig! det gjorde typ min dag, det sägs ju att gamlingar och små barn alltid säger sanningen så får hoppas på det (a) Sen iskolan fick jag reda på att jag fick VG på mitt historia prov, och fan vad jag blev glad. Det var ju det sämsta provet jag någonsin gjort men ändå fick jag så bra. det är sjukt!
Nu ska jag jobba lite, längtar till helgen så otroligt!
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0