Slut på lovet..

Hejhopp, nu är ännu ett lov avklarat. Sista lovet jag fick på den här skolan, lite tråkigt när man tänker så men ändå så grymt skönt. Mitt lov har varit underbart, helt klart! Igår var jag med Madde och Elida, vi var och fikade och hade jättemysigt. Efter det drog jag och Madde hem till henne för att se på film och bara mysa hemma. Sen idag när jag vakna var jag sjuuukt trött men jag orkade ändå iväg till gymmet. Och ja, idag är det söndag vilket innebär plugg för min del. Så pluggat har jag också gjort idag. ÅH, jag har ÅNGEST över att skolan börjar igen. Jag orkar inte, menmen det är inte så långt kvar nu så jag ska kämpa in i det sista. Nej nu ska jag kolla runt lite på datorn, men ha det så bra så länge! PUSSHEJ

ja, jag vet redan att jag har världens finaste bästevän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0