I'm free & I'm festis

Hejhopp, förlåt för usel uppdatering men jag har lov och då orkar jag inte sitta vid datorn! jag kan tala om för er att jag har sovit ensam en kväll på det här lovet och det var inatt, resten av dagarna har jag tillbringat med mina underbara kompisar. just nu sitter jag och kollar runt lite, har plattat mitt hår och sminkat mig. Jag ska iväg och fika med Elida och sen se på bio. vi ska se snabba cash, eftersom vi typ är dom enda av sveriges befolkning som inte har sett den :P Jag har gjort massa kul på lovet, men som jag inte orkar berätta just nu. Nu ska jag ringa till min älskade barndomsvän och se om hon har ätit klart. Vi hörs när vi hörs! PUSSHEJ

såhär ser jag ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0