I mitt huvud finns du alltid

Hola mis amigos! Idag mår jag jätte bra, förutom att jag är väldigt trött. Kan det vara för att jag gymmat, simmat och gymmat igen kanske? Det tror jag. Dagen började med att mamma väckte mig och madde klockan sju sen drog hon och jag till gymmet och körde som fan bara kondition.Efter det mötte vi vår årskurs vid eriksdalsbadet för vi skulle ha simmning idag så simmade vi i en timme och jag behöll mitt mvg. Efter simningen åkte jag hem för att sova och plugga. Sen vid halv fem åkte jag och mötte Elida för att gymma igen, fast då gjorde vi typ bara maskinerna så japp. Jag är VÄLDIGT trött nu.. Jag funderar på att plugga lite nu, så vi hörs senare! PUSSHEJ

Idag är en sån dag då jag tänker på dig. Jag saknar dig farfar,
hoppas du har det bäst för det förtjänar du!

Jag ska göra dig stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0