Tar tag i allt igen!

Hej igen bloggen, nu tänkte jag dra mig tillbaka till bloggen. det är så grymt skönt att få skriva av sig ibland och berätta vad man gör om dagarna även om jag inte har tänkt öppna hela mitt privatliv. Mycket har hänt sen jag skrev här sist, men det är helst inget jag vill berätta här. Det mesta skäms jag faktiskt för, det är ett av skälen till varför mina dagar kommer vara rätt tråkiga dom här verkorna innan höstlovet eftersom jag inte får göra något. Mitt liv går i bergochdalbanor och så är det, just nu måste jag säga att jag ligger någonstans i mitten. Tur att jag har mina fina vänner. Och verkligen tack till Gabriella!
Idag blir det tyvärr ingen dans för mig, pga huvudvärk och otrolig trött. Ska gå och börja plocka bort alla mina kläder samt annat småskit som ligger på golvet. Jag hör nog av mig senare. PUSS

det är inte lätt när det är svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0