Ni är redan saknade!

Något började lysa upp mina dagar, det var ni..














Tack för alla stunder då ni verkligen stått ut med mitt prat och då ni verkligen lyssnat, tro mig det betyder mer än vad ni tror. Utan er i skolan skulle jag seriöst inte gå dit! Ni får mig att se framemot varje dag, spelar ingen roll vilken sida jag har vaknat på. Jag hoppas att ni båda vet att jag alltid kommer ställa upp och finnas där för er lika mycket som ni gjort för mig. Vi har varit med om att vänner svikit, alla livets motgångar men även alla äkta skratt. Vi har alltid så jävla kul. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men jag vet att ni vet att jag älskar er som fan och att ni betyder otroligt mycket för mig. Vi delar äkta vänskap, vi är trion i solsken och även spöregn dvs att vi klarar allt bara vi har varandra. Tack för att ni finns Madeleine Parkenberg & Emma Daghjort- Hult.
Gud har gett mig mina två änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0