Min solstråle

En fin tjej med strålande gloria förändrade mitt liv från en plåga. Tjejen betyder så grymt mycket för mig och jag vet seriöst inte vad jag hade varit idag om jag inte haft henne vid min sida dag in och dag ut.
mycket har hänt och du ska veta att jag har aldrig varit sur på dig för att du gjorde det du gjorde den kvällen, vi ska väl helt enkelt vara glad för att de andra fanns där. jag vet att jag gjorde dig orolig och jag är så grymt ledsen för det, jag brukar aldrig bli så men någon gång händer det alltid.  med dig gumman mår jag så jävla bra, you make me smile. du anar inte hur älskad du är. jag är stolt för att kunna kalla dig bästevän, för det är exakt vad du är för mig. en bästavän är en vän man kan lita på, en vän som man vet ställer upp för en vilken tid det än är på dygnet, och det är precis det du är. jadu, för mig är du underbar och jag skulle aldrig lämna dig. jag skulle gå igenom allt, eld och vatten, och göra allt om jag så skulle dö bara för att få dig att må bra och se dig le. du är som ett plåster du läker alla mina djupa sår, och jag hoppas att det alltid kommer vara vi två.
tack för att du finns och lyser upp mitt liv, Gabriella


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag kommer alltid finnas här för dej, jag skulle inte heller klara mej utan dej, jag älskar dej mest du betyder verkligen allt!

2009-10-12 @ 21:34:18
URL: http://ellaleia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0