Malmö i helgen

Hejhej, idag har det varit en annorlunda dag. var i skolan till lunch sen åkte jag därifrån för att göra en personlig sak. Imorgon åker jag, mamma och syrran till malmö tåget går typ 9 eller något på morgonen så stannar vi där till söndag, det ska bli jätte mysigt! På måndag åker jag och (kanske) Elida till umeå och stannar där hela veckan.
Just nu sitter jag och ser på "inlåst" det är så gryymt bra. Idag var även två killar här och la mitt nya golv i rummet blev riktigt fint faktiskt.


Jag älskar min storebror, snart träffas vi igen!


Kommentarer
Postat av: Therese

vilken smickrande bild på min älskade sambo hahaha..

2009-10-23 @ 22:19:34
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0