Klar nu

yes, nu är jag klar med so:n och svenskan. Pratade nyss med Madde i telefonen, hon ska färga håret och bli ännu mörkare. Det kommer bli grymt fint gumman! Jag sitter och väntar på att R. ska komma så jag antar att han kommer snart. Jag började med steg 31 idag i svenskan, och man ska skriva dikter. Hah, kanske inte min bästa sida men jag påbörjade med en som jag lyckades med tycker jag. Jag är inte riktigt klar med den än men snart :)


Bild på mig och madde, som nu är brunett :)


jag skrattar idag,
kanske tårara rinner sen,
vi får väl se vad som händer,
blir jag sårad igen?
vill kunna lita på dig,
men är för svag,
jag måste dock erkänna,
du förgyller min dag

Jag skrattar idag,
för jag har dig vid min sida,
men skulle du försvinna,
skulle jag aldrig sluta lida.
(fortsättning följer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0