Hemstudiedag imorgon

Hejhopp bloggen, just nu sitter jag i soffan och pratar med lite roligt folk på msn och facebook. Om typ tio minuter börjar andra avenyn, gissa om jag ska se det!  Efter det måste jag plocka upp saker från mitt golv, allt ska vara borta tills torsdag kväll. Imorgon har jag hemstudiedag, då jag ska jag göra klart min novell. Den handlar om en tjej och hennes pojkvän, och hur kär hon är. Lite svårt att förklara, hoppas den blir bra bara :) Sen imorgon kommer R. hit så får väl se vad vi hittat på, men det kommer bli mysigt. det kommer nog bli ett extra inlägg efter det här så vi hörs! PUSS

Elida Hedman, du är luften jag andas. jag kan se din gloria. mest kärlek till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0