FREDAG!!

Hejhej bloggen, skrev inget igår för jag orkade inte. men igår var jag i skolan sen inne i stan med Emma och Madde och fikade. Efter det åkte jag till Elida. skönt att se att hon mådde tillräckligt bra efter operationen. vi låg bara i sängen och pratade och jag sa flera gånger att jag skulle somna och det klart att jag gjorde det efter ett tag sen vaknade jag när Paulina kom så då var vi alla tre. Vi lyssnade på musik och pratade. mysmys. Idag har jag varit i skolan eller bara på eftermiddagen, i morse åkte dom som ville till IKG (international kunskapsgymnasiet) på studiebesök. Verkar vara en väldigt bra skola faktiskt, alla undervisningar är på engelska och det tycker jag verkar kul. Synd bara att dom inte har den linjen jag vill gå. På IKG har dem bara samsam och naturnatur och det lockar inte mig. Men iaf, när vi kom till skolan hade vi debatt vilket jag och min debattgrupp fick MVG på så det var kul. Nu sitter jag och väntar på att min syster och hennes man Robin ska komma, dom ska hjälpa oss att göra om i mitt rum så dom ska typ spackla och tapetsera i helgen, det ska bli kul :) Vi hörs sen!
PUSSAR

syster med man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0