E.H


Har ni någon gång haft än vän, som alltid har stått vid eran sida  och alltid kämpat tills det blir strid. Nej, det är fan inte många som har det. Men bara så alla vet, det har verkligen jag. En vän, som alltid får mig att le, så som ingen annan kan få mig att le. Hon har ett hjärta av renaste guld, och hennes leende är lika underbart som hela hennes hjärta ochsjäl. Hon är en vän, som alltid kan ta mig i handen och säga att allt kommer att ordna sig och en vän som hon, har jag aldrig i hela mitt liv haft. Hon är det jag lever för, jag lovar er alla. Hon är verkligen mitt liv. Även om vi inte är lika på utsidan är vi det innuti våra hjärtan, där är vi exakt likadana. När jag tänker på dig och alla minnen, så dryper det från min tårkanal och en tår faller ner för min kind och jag tänker på min underbara Elida. Du är det mest unika jag har i mitt liv, jag lovar att du är det bästa och finaste. Du får aldrig lämna mig för det kommer jag inte klara av, du är mitt allt hjärtat och utan dig, så existerar jag inte. Du har alltid varit som en syster, i alla tider och lägen. Tiden går, och vi förändras visst. men en sak som alldrig kommer förändras är vårt band. En sak som jag alltid kommer hålla fast vid i mitt liv, det är att jag älskar dig otroligt mycket. 
/Från din bästavän, Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0