Snurpan is back!

Heej igen bloggen, nu är jag tillbaka igen. Iallafall som jag tänkt, jag kände att jag saknade att blogga och att bara få skriva av mig lite så jag tänkte börja igen. Nu har jag ju fixat data ut hit till Östhammar så får sitta framförden när det är dåligt väder och det är det just nu. I dag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska väl vara med Annie och kanske bara kolla på någon film. Jag är orkar inte göra så mycket nu för det har hänt massa saker så tankarna tar över. Men det här ska jag klara. Igår var min kompis Cecilia här, hon sov över  och vi pratade om allting. Det var skönt, tack för att du finns gumman! I morgon kommer min barndomsvän Elida och hennes pappa Charlie hit och ska överraska mamma och pappa så det ska bli grymt kul. Då samlas "La familia" igen. Jag tänkte lägga in några bilder från min sommar än så länge så ni får se :)  Ha det bra så länge, PUSS

(inge smink bild)
/SNURPAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0