Hej bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering men jag bloggade ingenting när Elida och Charlie var här och sen åkte pappa hem med datorn. Men nu bloggar jag :) Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort på senaste. När Elida var här gick vi bara runt sen helt plötsligt kommer det fram tre killar som vi börjar prata med och dom tyckte att vi skulle till deras husvagn senare, så vi var på och jag gav ena mitt nummer. Sen var vi med dom onsdag kväll/natt och var med dom nästan hela torsdagen. På torsdagen åkte "La familia" till öregrund där Micke, Knutten och Bruken också var. Så jag och Elida träffade dom. Sen skjutsa Micke hem oss till Östhammar där vi tvinga dom att vara kvar en natt till så dom hyrde tre rum över deras favorit krog "Glenn miller" så där spenderade vi vår kväll/halva natt. Det var grymt kul. Sen på fredagen var det dags för Elida och Charlie att åka hem, as jobbigt att säga hejdå till Elida men vi träffas snart igen. Ja, det var det jag har gjort jag kommer lägga in några bilder nu också. Juste, jag tappade min mobil i toan så jag har fått en ny nu, and I love it!! Jag har bara kvar vissa nummer men hör av er så sparar jag ert nummer. PUSS


haha, pappa och charlie ;)


Elida är ego

sötnöt







Elida skulle sitta i korgen :P

Tomtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0