8 Augusti

Tiden har gått så jäkla fort, känns som det var igår du flyttade hemifrån och om två veckor gifter du dig.Sissimissi jag är så stolt över dig, du vet att du har mig med dig var du än går. Var du än är så finns jag här. Alla våra minnen syster, jag kan tänka tillbaka och skratta för mig själv och folk frågar mig: vad skrattar du åt? och jag svarar: nej jag kommer ihåg när jag och syrran... Alla minnen med dig får mig att må så bra. Vi delar så mycket, jag delar allt med dig! Aja jag ska sluta skriva för jag vet att om jag fortsätter kan det bli hur långt som helst. Men Monica jag vill bara att du ska veta att jag är grymt glad för din skull. Den 8/8 är det din och Robins dag och jag kommer stå där bakom dig och backa din rygg, så som jag alltid gör fast den här gången är det lite mer speciellt, jag kanske bara står tärna en gång i mitt liv och då känns det bäst att jag få vara din tärna, min egna storasysters tärna. Det kommer gå bra, så tro inget annat!!
Du kommer vara så fin, jag älskar dig Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0