Sent inlägg

Hej kära blogg!
Förlåt för ett ganska sent inlägg men jag har pluggat nästan hela tiden sen jag kom hem så har helt enkelt inte hunnit. Ska försöka få mvg i svenska och engelska men för att få det måste man ju kämpa för det så det ska jag försöka göra:) Idag har jag inte gjort mycket alls, jag har varit i skolan. Va faktiskt ganska kul idag, fan va vi flumma pluggade i princip NADA! haha, menmen desto mer får man ju plugga hemma. kanske inte så kul, men aja. Snart ska jag göra mig i ordning, det är ju dans idag. fan va härligt, när jag dansar mår jag verkligen bra! :) . Juste, jag fick ju tillstånd till piercing i julklapp och många vill se den. Så jag lägger in en bild här under. Ni får ha det så bra!!
Pusshej!

(Inte såbra bild, menmen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0