Hemma igen

Hej allihopa, jag kom precis hem från stan. Jag träffade Jennifer, gud vad kul det var att träffas igen gumman. Du betyder så jäkla mycket för mig och nu släpper jag inte taget. Vi tog massa bilder så lägger väl in dom när jag fåt dom av henne. Tråkig fredag det här kommer bli eftersom jag inte får göra något, har ju skola i morgon. Eller det är öppethus och vi måste vara där, sinnessjukt vi ska liksom vara i skolan 9.30! Aja. Efter det ska jag vara med Rosa vet inte riktigt vad vi ska göra, skulle egentligen träffa Sofie eftersom vi inte träffats på sjuuukt länge, men det gick inte för hon har tydligen utegångsförbud. synd men det är väl sånt man får ta. Aja, jag slänger in en bild på dagenskläder. Ha det bra sålänge!
puss


/Snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0