Sjukt fint väder

Hej kära bloggen :) Nu har jag kommit hem till mitt place igen. Inatt somnade jag vid tre sa rosa, haha jag somnade för hon pratade med Felix i telefonen ända till 5! :)  Sen vaknade jag kvart över tio för jag skulle till farmor och så kom pappa 10.20 snacka om att jag var snabb på att fixa mig, ELIIIIT haha mitt och Rosas ord. Efter jag hade varit hos farmor gick jag,mamma och pappa och åt sen har jag varit med Tuva. Vi har varit ute och tagit enormt många fina bilder. Lägger in i nästa inlägg. Juste jag och Rosa tog också massa bilder, som också kommer i något inlägg efter. Vill bara säga till dig Rosa att jag älskar verkligen att vara med dig vi har alltid så SJUKT kul, ja vi måste verkligen umgås mer på fritiden. Jag älskar dig gumman.  Nu ska jag fixa lite saker med alla bilder, men vi hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0