Rosalinda Markoff

Shitt Rosa, alla våra minnen är oförglömmliga. Vi har kännt varandra i lite över 2 år nu och tänk hur jäkla mycket vi har varit med om tillsammans, alla äkta skratt. Omg asså jag skrattar när jag tänker tillbaks. Men, vi har inte bara haft bra tider. Det kom en period då vi bara slutade vara med varandra, vad hände? Jag förstår fortfarande inte, folk kom fram till mig och frågade om vi hade bråkat men nej det hade vi ju inte gjort, vi hade helt enkelt bara glidit ifrån varandra. Sen i Falun hösten 2008 vände vindarna igen och du ska veta hur glad jag är över det. Vi va i Falun då allt blev som förut igen, kommer du ihåg när vi pratade sådär mycket när vi var ensamma i rummet. Jäklar vad skönt det var att bara få prata ut, prata om alla våra minnen och allt. Du betyder mycket för mig gumman, och jag kommer alltid finnas här för dig. Jag kan prata med dig om allt, det är som du verkligen förstår mig, och har jag det jobbigt kommer du alltid med råd. Shitt gumman, jag älskar dig! Jag går igenom eld och vatten för det vi har, äkta vänskap. För det spelar ingen roll vad folk säger, vi ska klara oss igenom allt. Eller hur hjärtat? Jag behöver dig vid min sida, ett föralltid är svårt att nå men jag vet att om vi båda vill klarar vi det hur lätt som helst. Mycket kärlek till dig, Rosalinda Markoff.


looong time agooo

gosh, kommer du ihåg?

hahaha

love

Ursäkta, men såg förjävlig ut!! :P

J&R
 
/ Din Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag, föralltid! Älskar dig <333

2009-02-09 @ 22:09:30
URL: http://rosalindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0