Riktigt starkt gjort

Hej bloggen, förlåt för ett väldigt sent inlägg men jag har inte hunnit skriva något idag eftersom jag drog direkt från skolan till stan och träffade Elida och Bella, sen kom Lollo och Janek och så var vi med dom och va bara inne istan. Sen åkte jag hem och pluggade, och nu är jag klar. Äntligen! Juste, måste bara säga att fyfan vilken härlig skoldag det var idag, förmiddagen bestod av en föreläsning som hölls av en fd drogmissbrukare och fan va grym han var, grymt stark att gå upp bara några år efter att hållt på med drogor och berätta om biverkningarna och hur farligt det är. Sjukt bra!! Sen slutade vi vid ett, och i morgon är det idrottsdag då är det recketthallen som gäller :P aja, nu ska jag avrunda det här inlägget. Men vi hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0