Redovisning och prov på samma dag.

Hej allihopa! Nu är jag hemma från skolan, Gud vilken härlig skoldag det var idag. Bara övat inför provet som vi hade på eftermiddagen. 10.00 hade jag engelska redovisning och jag lämnade in min bokanalys, han tyckte den var jättebra och sa att jag har vad som krävs för ett högt betyg så det känns väldigt skönt. Provet idag var hur lätt som helst, trodde det skulle vara svårare men nix. Ska ju försig inte klaga för snart kommer det väl ett prov som är hur svårt som helst. Just nu sitter jag är i soffan och bloggar. Ikväll ska jag dansa så hoppas det går bra med mitt knä och så men det gör det nog. Jag tänkte plugga lite med min svenska berättelse som ska bli kvar den här veckan. Är faktiskt väldigt nöjd med den, en väldigt gripande berättelse om en tjej som blir gravid och pappan till barnet lämnar henne själv eftersom han och hans familj ska flytta, hon kan inte göra abort för det är redan försent. Hemma blir hennes mamma slagen av en alkoholist till pappa, mm. Om ni vill kan jag skriva den här (?) Aja, ska gå och fortsätta skriva, vi hörs mer sen.


/Snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0