Nämner inget namn, du vet vem du är..

Ibland måste man göra vad hjärtat säger till en, även om dt är fel. Jag kanske inte visade hur hårt jag kämpade för att de skulle bli vi, men om du skulle kunna se mina drömmar & tankar skulle du bara se dig själv.Jag önskar det va lätt att säga men jag vågar seriöst inte förlåt. Med dig var allt perfekt varje sekund, jag älskade dig verkligen, på de sättet man brukar kalla kärlek. Det är svårt att skriva ner sina känslor med bokstäver men jag vet inte annars hur jag ska förklara mig, det är mitt fel visst? Det var jag som inte visade hur mycket du var för mig. Mina känslor för dig finns fortfarande kvar men jag kommer aldrig kunna tro på dig&mig igen nu, för du bröt vårt löfte, och nu är jag ensam. Vet du hur mycket jag övergav pga dig ? Om du bara kunde se hur mycket jag saknar&behöver dig nu, så kanske du skulle fatta, att jag verkligen var kär. men nnu vet jag fan inte längre. Jag hoppas fortfarande, på att min dröm ska bli sann, för oavsett vad du gör så kommer mina känslor för dig att bestå, fast jag orkar inte vara någon leksak som man kan göra vad man vill med. Men jag ville bara säga en sista gång
 Jag älska(de) digfaktist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0