Något tips?

Hej bloggen, nu är jag hemma. Jag har varit i skolan och gjort mitt efterlängtade prov, haha precis :) Aja, det gick iallafall bättre än förväntat fast nu har jag del 2 kvar, så får väl se hur det går med den då. Just nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik. Måste typ vika in alla mina kläder så jag vet vet vad jag ska ta med mig upp till umeå. Efter jag har gjort det ska jag nog bara vila, kanske sätter på någon film. Min halsont gå verkligen inte över, har ni något tips jag kan göra? för jag knaprar halstabbletter just nu. vi får se hur det blir i morgon med skolan, om jag mår såhär kommer jag inte gå dit. Aja, nu ska jag fixa mina kläder, vi hörs sen. PUSS

Storebror med barn, jag saknar er men snart träffas vi igen!

/Snurpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0