Home sweet home

Hej bloggen, nu är jag hemma och ska snart börja plugga. Jag har matte prov samt ett litet svenska prov i morgon. Ush! Men aja, övar jag kommer det nog att gå bra. Idag har vi som sagt haft idrottsdag i skolan, jag Astrid och Hanna var i Enskede racketthall. Haha va kul det var i början. Jag och Astrid gjorde rekord på badminton , 150 stycken fram och tillbaka. Jag tycker seriöst vi va jätteduktiga , en applåd till oss (aa) Sen efter det åkte jag och Hanna till gullmars och jag köpte en chailatté och hon en apelsin juice så satt vi där på en bänk och bara pratade om allt. Riktigt trevligt faktiskt. Sen åkte jag hem och nu ska jag plugga. Vi hörs sen! PUSS
Såhär ser jag ut idag:


/Snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0