Home sweet home

Nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem igår men orkade inte sitta vid datan då. Förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare idag men jag vaknade av att min kära vän Sara ringde och väckte mig. Vi skulle nämligen träffa Tuva och sen åka på återbesök där jag tog min piercing så vi gjorde det och jag köpte två nya smycken. Sjuk fina! Sen åkte vi hem och jag  åt sen åkte jag till årstaberg för att träffa Joffe. Vi åkte in till stan och bara gick och prata om allt och inget, det var väldigt chill. Sen åkter jag hem och ja, här är jag nu :) Imorgon ska jag träffa Fredrika, gud va länge sen det var. Så det ska bli kul, Joffe kanske skulle vara med en stund också. Sen vid fem ska jag ut och äta med min mamma och och syster. Ska bli mysigt. Aja, nu avslutar jag det här inlägget. Men vi hörs sen! PUSS



ursäkta bilderna, men det var dom bästa vi tog XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0