Hemma

Nu är jag hemma igen. Idag vaknade jag 12.25 och var tvungen att skynda mig eftersom jag hade bestämt att träffa Fredrika klockan två. Fast det blev att vi träffades halv tre istället och då åkte vi in till stan och kollade runt lite i affärer, jag köpte en ny bikini och jättesöta underkläder. Klockan 5 åkte F hem och då gick jag mötte mamma vid scandic där vi senare mötte syrran. Så satt vi på skybar där två jätte söta killar börja flirta med mig, haha fast jag var med min mamma. Men aja, det var kul. Sen efter vi hade suttit där ett tag åt vi på en mongolisk restaurang och ja, nu är vi hemma igen. Har varit sjuuktmysigt! Imorgon ska jag till doktorn och sen ska Rosa gumman sova här. Men eftersom jag måste ta det lugnt blir det bara en chillkväll hemma, med film och bara mys :) Aja, vi hörs sen! PUSS


/Snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0