Hemma igen

Tjenis penis, händer bräää? hahah, Ursäkta mitt ordval men jag och Rosa är på väldigt flum humör. Nu är vi iaf hemma igen, vi åkte in till stan och såg på "I taket lyser stjärnorna" . Den var bra, men tyvärr var den sämre än förväntat. Efter filmen träffade vi Tarek och Nick och dom gick och åt på burgerking. Sen drog jag och Rosa till tyresö och träffade Felix, vi höll på att dö av kyla!!! (Vi tog massa biler som jag lägger in i morgon när jag kommer hem) Nu är vi hemma igen, tror inte det kommer bli mycket sömn inatt men det är ju roligt :) Imorgon kommer jag väl vara mer död än levande men jag ska bara till farmor så det är inte så jätte speciellt. Men nu ska jag avsluta det här inlägget.
PUSSILIPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0