Har tråkigt

Nu är jag klar med svenskan, men ska jag nog fortsätta skriva lite på min berättelse. Innan tänkte jag bara lägga in ett litet systertest, älskar dig storasyster :)

HON
Vad heter hon? -  Monica Elisabeth Häggström
Det senaste hon sa till dig? - Älskar dig
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - hej snurpan
Vem är hon mest med - Robin
Har hon någonsin haft en pojkvän? - Jaa, snart gifter hon sig
Har hon en speciell lukt? - aa, hon luktar monica :)
Kan du hennes mobilnummer? - jajamensan
Vad är typiskt henne? - SJUKhumor
Är hon din lillesyster? - Neej
Är hon din tvillingsyster? neej
Är hon din storesyster? - japp, världens bästa

NI

Hur många år skiljer det mellan er? - 9 år
Har ni samma föräldrar? - Nepp, samma mamma only
Brukar ni göra saker tillsammans? - jaa
Kan ni prata om allt? - Jaa absolut
Kan ni skratta åt allt? - haha, aa båda har samma humor xD
Bor ni i samma hushåll? - nee..
Är ni oftast sams ? - nu är vi det, inte när hon bodde hemma
Tycker du att ni har en bra relation? - Jaa , verkligen
Tror du att hon tycker det? - Nej , jag vet det
Går ni i samma skola? - neej, men gjorde när hon gick i nian

/Din snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0